Followers

Monday, September 21, 2015

"Tulang belakang di level L4-L5 Hancur, Hilang Mata Pencarian..."

"Tulang Belakang di level L4-L5 Hancur, Hilang Mata Pencarian..."




Nama : Mohamad Saufee bin Mohd Azmi
No K.P : 881214-35-5409
No. H/P : 017-3201282 / 018-9018406



Assalammualaikum w.b.t

Saya dengan rasa rendah hati menulis surat ini bertujuan ingin memohon bantuan sumbangan ikhlas daripada sesiapa yang sudi membantu supaya dapat menampung kos sara hidup saya, isteri dan anak-anak perempuan kami yang masih kecil berumur 5 tahun dan 2 tahun.

Saya sekarang telah hilang mata pencarian setelah mengalami kesakitan yang kerap selepas menjalani pembedahan di hospital swasta di bawah perlindungan insurans untuk memasukkan besi skru di tulang belakang pada 15 Februari 2014.



X-Ray Saufee menunjukkan kedudukan
skru pada L4-L5




Gambar Hiasan


Saya terpaksa menjalani pembedahan itu berpunca daripada saya telah jatuh terduduk selepas tergelincir dalam tandas dan menyebabkan disc tulang belakang di level L4-L5 hancur dan masalah saraf.

"Tulang belakang di level L4-L5 hancur dan masalah saraf."


Sejak itu saya terpaksa berhenti kerja dengan RHB Bank dan tak mampu untuk bekerja seperti biasa hingga sekarang. Sekarang masih lagi tengah berusaha cari jalan untuk menyembuhkan masalah tulang belakang dan saraf ini.


Surat Perubatan Saufee




Saufee terpaksa mengambil
Celebrex dan Oxynorm utk menahan sakit





Mengalami masalah menjalankan rutin harian.




Saufee terpaksa mengambil bius 
utk menahan sakit. Kos setiap kali bius
lebih kurang RM210


2. Satu demi satu ujian diberikan kepada saya dan baru-baru ini kereta saya juga telah ditarik pihak bank setelah gagal menjelaskan bayaran ansuran selama 5 bulan. Namun saya redha dengan takdir yang dah ditetapkan untuk saya. Saya bersyukur masih lagi diberi nikmat untuk bernafas dan nikmat-nikmat Allah yang lain. Dan saya pasti ada individu yang jauh lebih susah daripada saya di luar sana.



Resit perubatan Saufee - RM180.00


3. Sekali lagi saya harap tuan-tuan dapat membantu meringankan beban sara hidup saya dan anak-anak yang sangat-sangat menghimpit sekarang. Kalau-kalau ada rezeki buat kami, saya mohon tuan salurkan bantuan ke akaun bank saya:


Maybank : 164490159074 (Mohamad Saufee bin Mohd Azmi) atau
RHB Bank : 11413800369714 (Mohamad Saufee bin Mohd Azmi)


4. Akhir sekali, dengan sedikit kemahiran dan saya pernah mengajar Al-Quran dan Tajwid sebelum ini, jika ada di kalangan ahli keluarga tuan-tuan dewasa/kanak-kanak memerlukan khidmat saya insyaAllah dengan senang hati saya mahu berkongsi ilmu Allah.


Sekian, terima kasih.

Jazakallahu Khairan Kathira..

-Saufee Azmi-


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi
Terima Kasih Tuan Izzan
Terima Kasih Wan & Zelmey Dan Rakan-Rakan
Sedekah - Saya Bilang Tak Payah
Maka Berakhirnya...
GAFX AMAL TRADE
Dosa-Dosa Che Det?
ASAM PEDAS JOEY JANDA BAIK, POWER!
Restoran Kelantan Delights di Subang Jaya - Untuk DIJUAL (Segera!)
"Tulang belakang di level L4-L5 Hancur, Hilang Mata Pencarian..."

No comments: