Followers

Sunday, April 21, 2013

Gangguan Jin! (Part 1)

Gangguan Jin! (Part 1)

 "...kecuali Iblis; ia adalah daripada jin..." 
18:50  

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog uncle seekers. Nama saya Ita..

Pada hari ini saya ingin menceritakan tentang kesah hidup saya sejak dua tahun yang lepas… Sebuah kisah yang bagi saya amat-amatlah pelik dan luar biasa gila!!

Dua tahun yang sudah, saya hidup di dalam dunia atau alam saya yang tersendiri. Dunia yang saya tinggal selama dua tahun ini, saya rasa tiada siapa pon yang dapat bayangkan. Kalau dapat bayangkan pon, saya rasa bayangan anda hanyalah 30% saja yang tepat.

Contohnya, saya telah menceritakan keadaan diri saya dan keadaan tempat tinggal saya pada uncle seekers dan beberapa orang rakan lagi. Setelah mendengar masalah saya, mereka mengangguk-ngangguk tanda faham apa yang saya alami.. Tetapi setelah melihat sendiri dengan mata dan kepala mereka sendiri…

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

 Faizal salah seorang kenalan uncle seekers dirumah saya pada hari pertama

Anda lihatlah sendiri keadaan tempat tinggal saya.. Selama hampir dua tahun saya hidup di dalam “itu”..

Satu dunia yang berbeza dari manusia normal yang lain.. Ada masa saye sedar, ade mase saye tak sedar, dan sampai satu tahap saye kehilangan diri saya.. hilang dalam kegelapan, seronok dan khayal di alam kemusnahan yang amat dasyat..

Bersambung...

Part 1 - Aku derita...
Part 2 - Toyol, Hantu & Tahi Kucing
Part 3 - Inilah Aku (Mood PMS)
Part 4 - Suka Berbogel Dalam Rumah!
Part 5 - Mimpi Yang Meletihkan!
Part 6 - Aku Dirogol Jin Setiap Hari!
Part 7 - Babai Jin Yang lama..

Angkara Saka – Diari 1
Angkara Saka Suami- Diari 2
Bukan ke Setan Kena Ikat Bulan Puasa? Hu...Hu...
Eleh..

No comments: