Followers

Friday, November 16, 2012

Angkara Mak Su

 Angkara Mak Su


 ..Sejak saya umur 13 tahun saya memang manja dengan dia.. mak saudara saya adik kepada mak saya,..Dia meraba saya menaikkan nafsu saya menyuruh saya menhisap @#$%&...dia %$#@ saya....

Sampaikan saya menjadi ketagihan yang terlampau merindui sentuhanya sentiasa di samping dia setiap cuti sekolah..saya pasti tak sabar-sabar untuk bersamanya di kampung.

Berapa umurnya?

Masa tu dia 30 lebih janda tapi dia tak ada anak...'

Pernah naknda melakukan....denganya ? (klik)



3 comments:

JAMILKUCING said...

Salam bro just my small pandangan la ok. kalau bro teruskan dgn cerita cerita begini your blogs akan susut pembaca. ornag akan lari . rakyat dha menyampah dgn cerita cerita kebaikan istana istana ni. rakyat tak mahu tahu hal hal istana ada keris ke tak ke, baju ke pingat ke. yang rakyat nak tahu segala keburukan istan yg di sorokkan di bongkar untuk rakyat tidak di perbodohkan oleh bangsat dan banjingan ini. bro. thank bro

Anonymous said...

Aku pun makin lama dah tak minat baca, isinya lemah, merapu..

Anonymous said...

salam uncle,slow dah blog ni. tak menarik untuk dibaca. dah lama aku tak bukak blog ni sejak 2 minggu lepas, tapi hari ni bukak dan dapati uncle pun dah x menulis lagi. yang lain2 semua boring