Followers

Sunday, October 14, 2012

Setan, Syaitan, Sultan (Part 1)

Setan, Syaitan, Sultan (Part 1)


Sekitar 1.30 petang tadi Abah beri aku buku ni untuk baca pastu suruh komen sikit kat blog ni. Kasilah aku tiga empat hari untuk komen.

Aku pun tak pasti berapa hengget harga buku ni tapi dah ada jual kat

Pustaka Mukmin
No. 143, Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur
03-2693 5155

Setan, Syaitan, Sultan (Part 1) - Di Pasaran
Setan, Syaitan, Sultan (Part 2) - Peguam Di Buru Oleh Raja
Setan, Syaitan, Sultan (Part 3) - Surat Terbuka Untuk Sultan Ibrahim
Setan, Syaitan, Sultan (Part 4) - Penyamun Tarbus: Benar Atau Fitnah?

12 comments:

21mustakim said...

kalu aku kat sabah ni mcm mana nk dapat buku nih ??? demo bulih pos ko boh ? hihii

Anonymous said...

Skrip tentang Syaitan @ Sultan ini ada dalam filem Seniman Bujang Lapuk

omerta said...

Kat jb ada jual tk bro...

omerta said...

Kat jb ad jual tk bro??!!..
Location plizz..

Prince of Noob said...

harap2 en syed abdullah al-attas tak kena apa2 dengan penulisan buku ni...

Anonymous said...

nampak mcm menarik...mana nak dpt buku ni??!

Unknown said...

wah~
ada juga ke buku ini dikeluarkan?

Anonymous said...

gua call pustaka mukmin. buku takdak lagi. gua tanya bila buku sampai. itu macha jawab kalu ada itu worang akan hantar

rabax said...

Saya serius nakkan buku ini,saya area jb,uncle kasi pos ini bukulah

Anonymous said...

zaman cyber ni kalo nak main ugut2 jugak silakan la der...dunia tanpa sempadan lagi mau simpan bangkai di malaysia ni..

Anonymous said...

Aku dah dapat dah buku ni, selepas 2 kali tunggu depan kedai pagi2 dan 2 kali dikecewakan dengan jawapan, "belum dijual lagi". Pagi tadi kali ke-3 aku tunggu... lepas jwpan yg sama aku jalan2 menghala SOGO ternampak ada Pustaka Mukmin satu lagi. :) Sebenarnya yang dimaksudkan dlm Blog Pak Habib tu Pustaka Mukmin tu adalah di No 197 Jln TAR, bukan yg di No 143 Jln TAR. Pustaka Mukmin di No 197 tu dia kata dia yg original Pustaka Mukmin.... yg di No 143 Jln TAR tu adalah Pustaka Mukmin(KL)... ada (KL) k.... jgn jd mcm aku tersalah kedai... ok jom layan baca buku ni :)

Anonymous said...

Sudah sudah la melacur blog kau tu kat sini. Semak mata aku. Merata rata ada